با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بطحایی، نماینده وزیر در هیات مدیره صندوق توسعه عدالت اجتماعی شد
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

وزیر آموزش و پرورش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزراتخانه را به عنوان نماینده اش در هیات مدیره صندوق توسعه عدالت اجتماعی معرفی کرد.

در راستای اجرای ماده 4 تفاهم نامه همكاری جامعه خیرین مدرسه ساز و وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در هیات مدیره صندوق توسعه عدالت آموزشی معرفی كرد.

فانی در این معرفی نامه ابراز امیدواری كرده این صندوق بتواند توسعه عدالت آموزشی را در مناطق محروم محقق کند.
 
در تفاهم نامه ای كه به امضای علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش وپرورش و محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز رسید، آمده است: گسترش عدالت آموزشی ، ارتقاء سطح كیفی و توسعه آموزش و پرورش در مناطق محروم از طریق تامین هزینه های  این مدارس و ایجاد بستری مناسب برای افراد خیر جهت كمك مالی به مدارس ، صندوق توسعه عدالت آموزشی با هدف جلب کمک افراد خیر در جامعه خیرین ساز کشور ایجاد می‌شود.
 
صندوق توسعه عدالت آموزشی در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ایجاد می‌شود و موجودی آن از محل کمک‌های بلاعوض و منافع سپرده‌های بلندمدت خیرین که مجوز آن را به بانک عامل تفویض کرده‌اند، تأمین می‌شود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394برچسب:, | 10:19 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |